Vanwege de extreme weersomstandigheden is het onverantwoord om onze collega’s en relaties de weg op te laten gaan. Daarom zijn onze vestigingen maandag 8 februari gesloten. Heeft u een afspraak op een van onze vestigingen? Onze adviseurs nemen z.s.m. contact met u op. Uiteraard zijn we telefonisch, via e-mail en online goed bereikbaar!
Heeft u schade door de sneeuw? Een schade oplopen is vervelend, wij helpen u graag verder. Lees hieronder hoe u uw schade het beste kunt melden. Wij doen ons uiterste best om de schade zo snel mogelijk af te handelen.
De Leeuw App - snel en eenvoudig schade melden
Met de app van De Leeuw regelt u eenvoudig al uw verzekeringszaken. Makkelijk en veilig? Jazeker! Wilt u de app op uw telefoon? Download hem dan in de App Store of de Google Play Store.
- Direct schade melden aan uw auto, huis of spullen. Snel en eenvoudig. Ook ’s avonds, in het weekend en in het buitenland.
- Snel even opzoeken hoe u verzekerd bent voor uw auto, inboedel of welke verzekering dan ook. Bekijk uw polis, dekking en premie in uw digitale polismap.
- Bekijk de groene kaart van uw autoverzekering.
- Nieuw adres? Of u wilt iets wijzigen in uw verzekering? U regelt het via de app.
- Snel contact met De Leeuw, met 1 druk kunt u ons bellen, mailen of online een afspraak aanvragen.
- Relaties van De Leeuw kunnen snel en gemakkelijk inloggen, o.a. Move en uw digitale polismap Mijn DeLeeuw.
- Actueel (verzekerings)nieuws.
Schade melden
U kunt uw schade via een online schadeformulier aan ons doorgeven.
Noodgeval buiten kantoortijden
Bij een noodgeval staan wij ook voor u klaar. Bij spoed, zoals een ernstig ongeval, overlijden, ingrijpende schade of een andere dringende kwestie, kunt u onze verzekeringsadviseurs bereiken via:
- Steven van der Wateren: 06-22 38 24 39
- Dick Heemskerk: 06-20 62 83 24
- Gert de Vries: 06-53 53 97 93
- Paul van Rooyen:06-10 95 21 60
- Joop Lammers: 06-57 75 12 48
- Jaap van Duijvenboden: 06-22 78 33 91